سفر 1.5 روزه رفتینگ 95.6.11

روز پنجشنبه 11 شهریور ماه ساعت 8.5 شب به همراه دوستان از کرج حرکت کردیم و ساعت 10 به تهران رسیدیم و بعد از صرف شام در فست فود اژدر زاپاتا به میدان آرژانتین برای پیوستن به سایر نفرات تور حرکت کردیم.

بین راه اتوبوس در مجتمع مارال جهت صرف شام نفراتی که شام نخورده بودند توقف کرد.

حدودا ساعت 11.5 حرکت کردیم و صبح روز جمعه به روستای سامان واقع در شهرکرد اصفهان رسیدیم.

در آنجا صبحانه را خوردیم و همگی تعویض لباس برای حضور در رفتینگ را انجام دادند.

سپس مجدد سوار اتوبوس شدیم و به محل مورد نظر رفتیم.

در آنجا بعد از تحویل کلاه ، جلیقه نجات و پارو و آموزش های مورد نیاز توسط تریپ لیدر ، سوار بر قایق ها شدیم و در ابتدا کلی سایر قایق ها را خیس کردیم و یه آب بازی خوب برای شروع انجام دادیم.

سپس مسیر 4 - 5 ساعته در آب را آغاز کردیم و شروع به پارو زدن کردیم.

خیلی جالب و هیجان انگیز بود، مخصوصا زمان هایی که به قسمت های خروشان می رسیدیم.

بعد از کلی هیجان، در بین راه توقفی صورت گرفت و نوشیدنی میل کردیم و سپس ادامه مسیر را طی کردیم.

تا اینکه با کلی هیجان و خاطره خوب و کلی خنده به انتهای مسیر رسیدیم.

فقط حیف که امکان بردن گوشی و.... جهت عکاسی نبود.

همان طور با لباس های خیس سوار بر اتوبوس شدیم و ایستاده به رستوران رسیدیم و در آنجا ، در محل مشخص شده تعویض لباس ها صورت گرفت و بعد از آن نهار را خوردیم و بعد از کمی استراحت، راهی مسیر برگشت شدیم.

تقریبا ساعت 6 عصر جمعه راهی مسیر بازگشت شدیم اما با ترافیک بین راه و استراحت بین مسیر ، ساعت 1.5 شب به تهران رسیدیم . تقریبا ساعت 2.5 شب به کرج رسیدیم.

این بود که یه سفر خاطره برانگیز و هیجانی به اتمام رسید.

خیلی سفر عالی ای بود، جای همگی خالی.

سفرنامه...
ما را در سایت سفرنامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shsafarnameho بازدید : 401 تاريخ : يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 19:23