سفر کیاشهر 96.4.4

روز یکشنبه ساعت 14:00 از کرج به همراه خانواده به سمت جاده قزوین حرکت کردیم و در عوارضی قزوین ماشین دوم به ما پیوست.

حدودا عصر به کیاشهر رسیدیم و در ابتدا آنجا خانه ای اجاره کردیم، سپس به ساحل کنار دریا رفتیم و ابتدا از دریا دیدن کردیم و در آنجا افطار کردیم. سپس برای صرف شام به رستوران عالی شیلات کیاشهر رفتیم و بعد از آن به منزل رفتیم تا استراحت کنییم. صبح روز دوشنبه بعد از صرف صبحانه و حاضر شدن به منطقه زیبای دیلمان واقع در اطراف سیاهکل و آبشار لونک رفتیم و از آنجا دیدن کردیم. بعد از آن در رستوران بسیار زیبایی در نزدیکی آبشار نهار خوردیم.

سپس به کیاشهر بازگشتیم و از پل چوبی آنجا دیدن کردیم. پل چوبی منطقه ای بسیار زیبا بود، در کنار هر دو طرف پل، پر از نی زارهای زیبای بلند بود، بعد از 15 دقیقه پیاده روی، بر روی پل چوبی به دریا رسیدیم، در انجا کمی در ساحل راه رفتیم و سپس سوار قایق شدیم و در دریا چرخیدیم، کتاب سینوهه را خریدم و سپس از روی پل چوبی بازگشتیم و سوار ماشین شدیم و برای صرف شام ساندویچ گرفتیم و به منزل بردیم.

صبح روز سه شنبه صبحانه را خوردیم و حاضر شدیم و بعد از خواندن نماز ظهر به ساحل بعدی پل چوبی رفتیم، جاده بسیار زیبایی داشت و دقیقا به همان ساحلی رسیدیم که روز قبل از مسیر پل چوبی پیاده به آن ساحل رفته بودیم.

همگی به داخل آب دریا رفتیم و بعد از کلی شنا و بازی بیرون آمدیم.

بعد از آن برای دوش گرفتن به خانه آمدیم و سپس برای صرف نهار دوباره به رستوران شیلات رفتیم.

بعد از خداحافظی از برادرم، کمی در خیابان ها چرخیدیم و بستنی خوردیم و به منزل بازگشتیم و کمی شام خوردیم و استراحت کردیم.

صبح روز چهارشنبه ساعت 9 از خانه خارج شدیم و به سمت رشت حرکت کردیم و سپس به روستای لاکان رفتیم تا از سقالکسار دیدن کنیم. منظره فوق‌العاده ای داشت ، واقعا جای زیبایی بود. بعد از آن به رستوران محرم رشت رفتیم اما چون آنجا بسیار بسیار شلوغ بود به رستوران کنار(حسن رشتی) رفتیم و نهار خوردیم و بعد از آن به پارک جنگلی سراوان رفتیم و از جاده بسیار زیبای آنجا لذت بردیم و کمی استراحت کردیم و سپس به یاد کودکی تاب و چرخ و فلک و اله کلنگ بازی کردیم. بعد از آن راهی مسیر بازگشت شدیم و حدودا شب به کرج رسیدیم و برای صرف شام به رستوران بانچیا بلوار موذن رفتیم و سپس به منزل رسیدیم.

این بود سفر دسته جمعی ما به شمال

+ نوشته شده در  جمعه نهم تیر ۱۳۹۶ساعت 15:41  توسط sh  |
سفرنامه...
ما را در سایت سفرنامه دنبال می کنید

برچسب : سفر,کیاشهر, نویسنده : shsafarnameho بازدید : 282 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:37