سفرنامه

صبح روز جمعه همراه با همسر عزیزم دنبال یکی از دوستان خوبم به همراه همسرش رفتیم و 2 ماشینه راهی جاده چالوس شدیم. در راه بستنی دهاتی خوردیم و تقریبا ظهر به دیزین رسیدیم و بعد از ورودی(نفری 50 هزار تومان) با تلکابین بالا رفتیم. با اینکه قصد اجاره کردن چوب اسکی نداشتیم، اونجا برای هر 4 نفر چوب اسکی و مربی اجاره کردیم. بعد از کلی تمرین و تلاش موفق شدیم کمی یاد بگیریم و لذت ببریم. بعد از آنجا به آشکده به کندوان رفتیم و آش خوردیم و سپس راهی مسیر بازگشت شدیم، شب به خانه رسیدیم و با کلی خاطره زیبا برگشتیم. خیلی خوش گذشت، جای همگی خالی. + نوشته شده در  جمعه هجدهم فروردین ۱۳۹۶ساعت 13:58  توسط sh  |  سفرنامه...ادامه مطلب
ما را در سایت سفرنامه دنبال می کنید

برچسب : دیزین, نویسنده : shsafarnameho بازدید : 248 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:37

_ صبح روز یکشنبه ساعت 9:00 به همراه مادر و همسر عزیزم از کرج به سمت جاده قم حرکت کردیم. شب به اندیمشک رسیدیم و سپس به دزفول رفتیم اما چون در دزفول هتل خالی پیدا نکردیم دوباره به اندیمشک بازگشتیم و در آنجا هتل رستم را رزرو کردیم و بعد از خوردن شام(فلافل جنوبی) به هتل بازگشتیم._ صبح روز ذوشنبه ساعت 9 صبح از خواب بیدار شدیم و بعد از آماده شدن به سمت سد دز اندیمشک حرکت کردیم و بعد از آن از گندی شاپور و سپس آرامگاه یعقوب لیث صفاری دیدن کردیم. بعد از آن به سمت شوشتر راهی شدیم و در آنجا از قلعه سلاسل دیدن کردیم و بعد از آن از رستوران موزه مستوفی دیدن کردیم و سپس در یکی از رستوران های خوب شوشتر نهار ر سفرنامه...ادامه مطلب

برچسب : سفر,روزه,اندیمشک,دزفول,اهواز,آبادان,خرم,آباد, نویسنده : shsafarnameho بازدید : 285 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:37

این سفر جزو معدود سفرهای من است که زیاد بهم خوش نگذشت، این سفر تنها سفری بود که هیچگونه برنامه ریزی و تصمیم عقلانی در آن گرفته نمیشد. در ابتدا با یک شروع ناراحت کننده سفر آغاز شد، ساعت تقریبا 22:00 شب از کرج به سمت چالوس حرکت کردیم. از کرج مقدار زیادی جوجه خریده بودیم، ساعت 3:30 نصفه شب به چالوس رسیدیم و پس از مدت زیادی گشتن در هتل جا پیدا کردیم و ساعت 5:30 صبح خوابیدیم، جوجه ها هم همگی خراب شده بودند و همه را بیرون ریختیم. صبح تا ساعت تقریبا 11:00 خواب بودیم و بعد از آن به یک رستوران برای صرف صبحانه و نهار با هم رفتیم، من کته کباب خوردم، محیط رستوران بسیار زیبا و پر از گلهای رنگارنگ بود. بعد سفرنامه...ادامه مطلب
ما را در سایت سفرنامه دنبال می کنید

برچسب : سفر,چالوس, نویسنده : shsafarnameho بازدید : 264 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:37

صبح روز یکشنبه ساعت 10:00 از کرج به سمت شهریار و ساوه و پرند و سپس محلات حرکت کردیم، تقریبا ساعت 13:30 به محلات رسیدیم و ابتدا در پارک ورودی شهر نماز خواندیم و سپس به سمت هتل اقصی در محلات حرکت کردیم اما هتل جای خالی نداشت. بعد از آن چند خانه دیدیم که مناسب نبودند، در ننتیجه برای رزرو جا به سمت آبگرم های محلات حرکت کردیم. جاده را که طی کردیدم، به یک قسمت رسیدیم که سه شاخه میشد، ابتدا سمت چپ را رفتیم که مجموعه سوئیت های اجاره ای با حوضچه های آبگرم در داخل سوئیت بود، اما اصلا تمیز نبودند. سپس مسیر مستقیم که به هتل جهانگردی راه داشت را رفتیم اما هتل جهانگردی نیز پر بود. بعد از سمت راست را رفتیم ، سفرنامه...ادامه مطلب

برچسب : سفر,محلات, نویسنده : shsafarnameho بازدید : 272 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:37

روز یکشنبه ساعت 14:00 از کرج به همراه خانواده به سمت جاده قزوین حرکت کردیم و در عوارضی قزوین ماشین دوم به ما پیوست. حدودا عصر به کیاشهر رسیدیم و در ابتدا آنجا خانه ای اجاره کردیم، سپس به ساحل کنار دریا رفتیم و ابتدا از دریا دیدن کردیم و در آنجا افطار کردیم. سپس برای صرف شام به رستوران عالی شیلات کیاشهر رفتیم و بعد از آن به منزل رفتیم تا استراحت کنییم. صبح روز دوشنبه بعد از صرف صبحانه و حاضر شدن به منطقه زیبای دیلمان واقع در اطراف سیاهکل و آبشار لونک رفتیم و از آنجا دیدن کردیم. بعد از آن در رستوران بسیار زیبایی در نزدیکی آبشار نهار خوردیم. سپس به کیاشهر بازگشتیم و از پل چوبی آنجا دیدن کردیم. پل سفرنامه...ادامه مطلب
ما را در سایت سفرنامه دنبال می کنید

برچسب : سفر,کیاشهر, نویسنده : shsafarnameho بازدید : 280 تاريخ : جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:37

صبح روز شنبه 94.12.29: ساعت 7 از کرج همراه با مامان گلم و دوست عزیزم مینا به سمت جاده قم راه افتایم، در راه در مجتمع مهتاب صبحانه خوردیم و به سمت کاشان راهی شدیم. ابتدا از نیاسر و غار رییس نیاسر که کل مسیر را باید دولا راه می رفتیم دیدن کردیم، غار فوق العاده ای بود،بعد از آن از آبشار نیاسر دیدن کردیم ، سپس در مسیر 4 تاقی نیاسر را دیدیم و برای دیدن باغ فین به کاشان رفتیم. داخل باغ فین را دیدم و برای شب هتل 3 ستاره مریم را رزرو کردیم. سپس از بازار سنتی کاشان دیدن کردیم و بعد از آن به خانه مهینستان راهب رفتیم و کلی عکس های قشنگ اونجا انداختیم. از خانه منوچهری ها نی سفرنامه...ادامه مطلب

برچسب : کاشان یزد,فاصله کاشان و یزد,مسافت بین کاشان و یزد,فاصله بین کاشان و یزد, نویسنده : shsafarnameho بازدید : 436 تاريخ : يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 19:23

جمعه 95.2.3 برگشت

ما را در سایت سفرنامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shsafarnameho بازدید : 286 تاريخ : يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 19:23

پنجشنبه و جمعه

ما را در سایت سفرنامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shsafarnameho بازدید : 279 تاريخ : يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 19:23

جمعه

ما را در سایت سفرنامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shsafarnameho بازدید : 272 تاريخ : يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 19:23

پنجشنبه تا شنبه

ما را در سایت سفرنامه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : shsafarnameho بازدید : 264 تاريخ : يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 19:23